Fit Lovers w nowej kampanii Tindera

Kto reklamuje tindera?
Czas czytania: < 1 min

Tinder to jedna z najpopularniejszych aplikacji randkowych. Działa ona na podstawie lokalizacji i łączy pary, które wyrażą wzajemne zainteresowanie sobą. W przyszłym roku będzie obchodził 10-lecie istnienia. Ostatnio do swoich celów promocyjnych Tinder zaangażował znanych influencerów, między innymi związanych z branżą fitness, Fit Lovers.

Fit Lovers, czyli Pamela Stefanowicz i Mateusz Janusz, to para blogerów i influencerów, która od kilku lat podbija Internet. Są trenerami personalnymi i dietetykami, ukończyli Akademię Wychowania Fizycznego i Sportu w Gdańsku. Promują zdrowy, aktywny styl życia. Oboje osiągali sukcesy w sportach sylwetkowych. Prowadzą aktywnego vloga, na Instagramie obserwuje ich 1,7 mln użytkowników na całym świecie, na TikToku – 2 mln. Wspólnie wystąpili w telewizyjnym show „Ameryka Express” i zwyciężyli w programie „Dance, dance, dance 2”. Dzięki swojej popularności Fit Loversi angażują się we współprace z dużymi markami. Ostatnio dołączył do nich Tinder.

Pamela i Mateusz są parą od wielu lat. Poznali się jeszcze w czasach studenckich. Jak sami opowiadają: „My poznaliśmy się na korytarzu w akademiku, ale teraz pewnie byłoby łatwiej zmatchować się na Tinderze”. W sponsorowanych przez Tindera postach na Facebooku i Instagramie znajdziemy ciekawe zdjęcia i filmiki pary. W jednym z nich czytamy: „To zastanawiające ile na świecie jest osób, które do siebie pasują, ale nigdy się nie spotykają. Każdego dnia mijamy różnych ludzi bez świadomości, że przechodzący obok może być tym kogo szukamy… Na szczęście jest Tinder!”.

W 2017 polscy użytkownicy portalu stanowili 3% globalnych użytkowników. Niemal połowa z nich to osoby w wieku 18–24 lata pochodzące z dużych i średnich miast. Tinder postawił na młodych, popularnych influencerów, by zwiększyć swoje wpływy w naszym kraju. Wydaje się, że ma szanse, bo Fit Loversi robią to naprawdę dobrze!

Udostępnij:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Powiązane posty