Czas czytania: < 1 min

Jaglanka – pyszna, zdrowa i lekka! Idealne śniadanie, które dostarczy energii na cały poranek, a przy tym zasmakuje nawet dzieciom; zwłaszcza, jeśli będzie kolorowa od owoców! Nasza ekspertka, Diana Dudziak, poleca ten pyszny przepis. Jeśli jeszcze jesteście przed śniadaniem – koniecznie wypróbujcie!

Składniki:

  • pół szklanki kaszy jaglanej
  • pół jabłka
  • szczypta cynamonu
  • łyżka miodu
  • garść ulubionych owoców

Wykonanie:

Kaszę dokładnie płuczemy wodą. Zalewamy kaszę dwiema szklankami wody i gotujemy do miękkości; zwykle około 20 minut. Pod koniec gotowania dodajemy cynamon i starte na grubych oczkach jabłko. Dokładnie mieszamy. Gdy kasza przestygnie, dodajemy łyżkę miodu i ponownie mieszamy. Dodajemy ulubione owoce.

Smacznego!

Polecamy także:

Szaszłyki z kurczaka z kaszą kuskus – MEGAFORMA

Social Media

Najpopularniejsze

Zapisz się do newslettera

Udostępnij:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Powiązane posty

Rodzaje jogi

Czas czytania: 4 min Joga to piękna filozofia i piękny sport. Nie zawsze musisz być zwolennikiem tej filozofii, by uprawiać jogę jako zdrowy i uniwersalny sport. A jednak zanim

Placuszki dyniowe

Czas czytania: < 1 min Sezon na dynię ruszył już w pełni! Dynia jest bardzo uniwersalnym warzywem i smakuje również świetnie na słodko! Polecamy przygotować dynię w wolny dzień i

Fit carbonara z szynką i pieczarkami

Czas czytania: < 1 min Tradycyjna wersja obfituje w śmietanę z dodatkiem boczku. Ale na co dzień nie musisz rezygnować z takich rarytasów jak carbonara. Wypróbuj jej zdrowszą wersję z