Jak się nie ma, co się lubi, to się lubi, co się ma – top porady na trening w pandemii

Screenshot_20201228-120006_Samsung-Internet
Czas czytania: 3 min

Trening w domu, online, live, outdoor, z trenerem online, z trenerem, który do Ciebie przyjedzie, z instruktorem, z platformą treningową, filmem z YouTube… A do tego porady dietetyczne, live, zapytaj eksperta i… Głowa pęka. Owszem, siłownie są zamknięte – nikt nie boleje nad tym tak, jak my, miłośnicy i pracownicy branży, a także Wy – fani treningów i nasi klienci. A jednak, jak się nie ma, co się lubi, to się lubi, co się ma. Siłownie zamknięte, ale nie chcemy tracić wypracowanej formy, kondycji, siły. Dlatego trenujemy, jak możemy.

A jak możemy? Łapcie nasze porady:

– YouTube to nie tylko reklamy i teledyski – wpisz w wyszukiwarce YT nazwę treningu, którego szukasz. Na pewno pojawi się sporo ciekawych materiałów. Pro tip – skorzystaj z rekomendacji znajomych i sprawdź ilość wyświetleń. To najlepsza weryfikacja jakości w czasach, w jakich żyjemy

– Instagram potrafi zaskoczyć – obserwujesz swojego trenera lub instruktora? Jeszcze nie? To pora to zmienić! Oni na pewno wrzucają dobre wskazówki lub całe krótkie filmy treningowe (IG TV lub bezpośrednio na swoim koncie). Jeżeli nie – możesz przecież do nich napisać. Nikt z nas nie zostawi swojego klienta w potrzebie!

– Facebook to dobre źródło – znajdź swojego ulubionego instruktora, trenera lub swój klub. Napisz do nich. Jest spora szansa, że prowadzą zamkniętą grupę i udostępniają na niej treningi lub więcej – robią live. Jeśli nie, popytaj znajomych – może ktoś ma dostęp do takiej grupy? My też niedługo przedstawimy Wam nasze rekomendacje – śledźcie nasz profil i stronę

– jeśli Ty nie możesz iść na siłownię, to może siłownia zechce przyjść do Ciebie – niektórzy trenerzy jeżdżą do klientów i robią treningi z nimi, w domu. Ok, nie jest to dokładnie taki sam trening jak na siłowni, ale masz gwarancję, że ćwiczysz z trenerem, który poprawi Twoją technikę, będzie czuwać nad skutecznością wykonanego treningu, a potem powie, jak Ci idzie, czy robisz postępy…

– jeśli pogoda i temperatura Ci niestraszna – trenuj na zewnątrz! W grupie raźniej, możesz zabrać znajomych lub rozpytać, czy ktoś organizuje wspólne treningi outdoor. Gwarantujemy, że nie będzie Wam zimno, gdy zaczniecie wzajemnie się motywować

– Google to nie wszystko, ale Google wie wszystko – jeżeli brak Ci motywacji, a znajomi zamienili deskę na siłowni na deskę serów, a wodę na czerwone wino… Nie pozwól, by to miało wpływ na Twoje treningi. Sprawdź w Google, jakie masz możliwości – aplikacje, platformy, e-booki… Materiałów jest mnóstwo i nie są droższe od jednorazowego wejścia na siłownię, a niektóre – zupełnie bezpłatne. Szukaj po znanych nazwiskach, znanych trenerach, popularnych portalach. Rekomendacje, ilość pobrań i opinie znajomych pomogą Ci dokonać świadomego wyboru. A jeśli nie – testuj. Sprawdzaj, korzystaj z 7- i 14-dniowych wersji próbnych. To nic nie kosztuje, a może pomóc.

Gdy już znajdziesz swoją opcję treningową, nie zapomnij wrócić i zostawić nam komentarza. Ciekawi jesteśmy, jaki jest Wasz ulubiony trening na ciężkie czasy.

Tymczasem wypatrujcie naszych rekomendacji… coś mi mówi, że będzie trochę ciekawych ludzi, ciekawych opcji i… dobrych treningów.

Bądźmy w formie!

Polecamy także:

Siłownie zamknięte? Zobacz jak wygląda współpraca z trenerem online

Social Media

Najpopularniejsze

Zapisz się do newslettera

Udostępnij:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Powiązane posty

Rodzaje jogi

Czas czytania: 4 min Joga to piękna filozofia i piękny sport. Nie zawsze musisz być zwolennikiem tej filozofii, by uprawiać jogę jako zdrowy i uniwersalny sport. A jednak zanim

Placuszki dyniowe

Czas czytania: < 1 min Sezon na dynię ruszył już w pełni! Dynia jest bardzo uniwersalnym warzywem i smakuje również świetnie na słodko! Polecamy przygotować dynię w wolny dzień i

Fit carbonara z szynką i pieczarkami

Czas czytania: < 1 min Tradycyjna wersja obfituje w śmietanę z dodatkiem boczku. Ale na co dzień nie musisz rezygnować z takich rarytasów jak carbonara. Wypróbuj jej zdrowszą wersję z