19 prężnie działających klubów, a od 1 czerwca otwiera kolejne dwie lokalizacje – Just Gym realizuje założone strategie. Sieć poinformowała również o rekompensatach dla swoich klientów za okres kiedy klubowicze mieli wykupione karnety natomiast siłownie były zamknięte. Ludzie nie kryją rozczarowania.
Na łamach portalu megaforma pisaliśmy o tym, że klienci nie są zadowoleni z opcji rekompensat jakie proponuje sieć Just Gym. Powstała grupa licząca 1500 osób, które wymieniają się informacjami oraz swoim niezadowoleniem związanym z działaniami sieci.
“Jeśli ktoś wypowiada umowę to w 99% oznacza, że nie chce tam już chodzić czy się mylę
. Jak to czytam to mam wrażenie, że robią z ludzi idiotów.” – komentuje jeden z klubowiczów wrzucając screen z zaznaczonym punktem dotyczącym ludzi z zakończoną umową.

Wcześniej ludzie próbowali pismami rozwiązać umowę w trybie natychmiastowym, zgłaszać reklamacje chcąc odzyskać swoje pieniądze za niewykorzystane karnety.
Jakiś czas temu pojawił się nawet pomysł aby przy najbliższym otwarciu wszyscy niezadowoleni klienci odwiedzili w tym samym dniu klub i dochodzili swoich praw. Sytuacja nie wygląda wizerunkowo dobrze, a sieć póki co pozostawia sprawę bez oficjalnego komentarza w tej konkretnie sprawie.
Na ten moment Just Gym szykuje się na otwarcie 28 maja jak pozostałe kluby fitness.
Polecamy również: