Mus chałwowy z wiśnią i płatkami migdałów

IMG_2601
Czas czytania: < 1 min

Szybki i efektowny deser w postaci fit musu chałwowego z wiśniami. Świetnie sprawdzi się jako szybka przekąska lub deser.

Składniki:

  • 200g gęstego jogurtu naturalnego 2% lub greckiego
  • 20g pasty tahini
  • łyżeczka miodu
  • szczypta sezamu
  • 10g płatków migdałów
  • 50g wiśni (mogą być mrożone)
  • słodzik
  • łyżeczka proszku do budyniu lub mąki ziemniaczanej
  • 50-80ml wody

Sposób wykonania:

1.Jogurt naturalny dobrze wymieszaj z pastą tahini i miodem.

2.Wiśnie zagotuj w wodzie z dodatkiem słodzika. Zmniejsz ogień, proszek do budyniu rozpuść w 1 łyżce wody i energicznie mieszając dodawaj rozpuszczony proszek do wiśni aż powstanie kisiel. Im więcej wody dasz do wiśni, tym rzadsza wyjdzie frużelina, a jeśli wolisz gęstsza to daj mniej wody.

3.Jogrtu przelej do słoiczka lub pucharka, polej wiśniami, posyp sezamem i płatkami migdałów.

Spróbuj również:

Udostępnij:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Powiązane posty

Trening podczas miesiączki

Czas czytania: 2 min Tytułowy wątek rozważany jest bardzo często – zwłaszcza przez kobiety, które są na początku swojej przygody z treningami. Czy można trenować podczas miesiączki? Nie ma