Nowa definicja treningu?

PSYCHOAKTYWNY
W czasie gdy mamy więcej wolnego czasu jedni marnują swój czas inni nadrabiają zaległości. Ze względu na to, że praca trenerów jest mocno utrudniona, a w planie odmrażania gospodarki siłownie i kluby fitness znalazły się dopiero na końcu czas zmodernizować troszkę definicję treningu w celu uświadomienia ludziom jak bardzo ważna jest aktywność.
Czas czytania: < 1 min

W czasie gdy mamy więcej wolnego czasu jedni marnują swój czas inni nadrabiają zaległości. Ze względu na to, że praca trenerów jest mocno utrudniona, a w planie odmrażania gospodarki siłownie i kluby fitness znalazły się dopiero na końcu czas zmodernizować troszkę definicję treningu w celu uświadomienia ludziom jak bardzo ważna jest aktywność.

Czy słowo psychoaktywny z czymś Ci się kojarzy?

Zacznijmy od tego co oznacza słowo psychoaktywny?
Zmieniający zwyczajny tryb spostrzegania, myślenia, odczuwania. Aktywizujący uważność, stawiający na nogi, ożywiający – Anna Tylikowska

Tobie też się z czymś to kojarzy? Jeśli jeszcze nie ćwiczysz to być może nie. Jednak Ci, którzy mają już za sobą pierwsze treningi lub jakąkolwiek aktywność fizyczną sądzę, że widzą pewne podobieństwo.

Trening (nowa definicja) – jest to swego rodzaju substytut substancji psychoaktywnej mającej bezpośredni lub pośredni wpływ na funkcjonowanie naszego mózgu, który może wywołać zmiany postrzegania, nastroju, świadomości, procesów poznawczych, zachowania w tym zwiększonego poczucia pewności siebie i akceptacji własnego ciała.

Trening może być używany w celach niemedycznych mający na celu wywołanie określonych zmian świadomości (zamiast kawy, napojów alkoholowych, heroiny, kokainy czy konopi indyjskich),w niektórych kultach religijnych (obecnie panujący kult ciała, aktywnego trybu życia), w medycynie (jako prehabilitacja czyli zapobieganie kontuzjom, utraty sprawności fizycznej i psychicznej  lub rehabilitacja zespół działań prowadzonych w celu przywrócenia sprawności fizycznej i psychicznej po operacjach i zabiegach, łagodzeniu objawów ADHD, zapobiega używaniu leków przeciwdepresyjnych i przeciwpsychotycznych).

Używanie go może doprowadzić do nałogu i kierować do wielu korzyści w aspekcie poprawy stanu zdrowia w ujęciu fizycznym i psychicznym. Pozytywnie wpływa na gospodarkę hormonalną, układ odpornościowy, redukuje stres, nadmierną masę ciała, wzmacnia kości i zapobiega utraty masy mięśniowej u osób starszych.


Więc oprócz wzrostu poszczególnych cech motorycznych czy nauki nawyków ruchowych możemy posiłkować się powyższym.

Polecamy także:

Social Media

Najpopularniejsze

Zapisz się do newslettera

Udostępnij:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Powiązane posty

Rodzaje jogi

Czas czytania: 4 min Joga to piękna filozofia i piękny sport. Nie zawsze musisz być zwolennikiem tej filozofii, by uprawiać jogę jako zdrowy i uniwersalny sport. A jednak zanim

Placuszki dyniowe

Czas czytania: < 1 min Sezon na dynię ruszył już w pełni! Dynia jest bardzo uniwersalnym warzywem i smakuje również świetnie na słodko! Polecamy przygotować dynię w wolny dzień i

Fit carbonara z szynką i pieczarkami

Czas czytania: < 1 min Tradycyjna wersja obfituje w śmietanę z dodatkiem boczku. Ale na co dzień nie musisz rezygnować z takich rarytasów jak carbonara. Wypróbuj jej zdrowszą wersję z