151939569_1166027477200685_4934225641387154116_n — kopia
Czas czytania: 2 min

Obiad w 7minut? -Tak to proste. To moja specjalność. Jestem fanką szybkich, zdrowych dań i udowadniam pacjentom, że dieta nie oznacza straty czasu na godzinne gotowanie w kuchni .

Gramatura produktów wg uznania:

Składniki :

-makaron ryżowy,

-groszek cukrowy,

-sos sojowy,

-oliwa,

-chilli,

czosnek i parmezan

Czas przygotowania: 7

  1. Do oliwy z oliwek dodajemy chilli, następnie groszek cukrowy, który podsmażamy.

Dodajemy przyprawy + parmezan

Następnie do gotowego dania dodajemy ugotowany makaron ryżowy.
Smacznego!

Przepis eksperta:

Dietetyk kliniczny Katarzyna Gąsior


Social Media

Najpopularniejsze

Zapisz się do newslettera

Udostępnij:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Powiązane posty

Rodzaje jogi

Czas czytania: 4 min Joga to piękna filozofia i piękny sport. Nie zawsze musisz być zwolennikiem tej filozofii, by uprawiać jogę jako zdrowy i uniwersalny sport. A jednak zanim

Placuszki dyniowe

Czas czytania: < 1 min Sezon na dynię ruszył już w pełni! Dynia jest bardzo uniwersalnym warzywem i smakuje również świetnie na słodko! Polecamy przygotować dynię w wolny dzień i

Fit carbonara z szynką i pieczarkami

Czas czytania: < 1 min Tradycyjna wersja obfituje w śmietanę z dodatkiem boczku. Ale na co dzień nie musisz rezygnować z takich rarytasów jak carbonara. Wypróbuj jej zdrowszą wersję z