Omlet jajeczny z pomidorkami i kiełkami

omlet jajeczny z pomidorkami
Jeśli stawiasz na białkowo-tłuszczowe śniadanie to omlet jajeczny sprawdzi się świetnie. Jajka są dobrym źródłem białka oraz tłuszczy a na dodatek są niesamowicie sycące. Zobacz jak przygotować zdrowe i smaczne śniadanie. Wypróbuj nasz przepis na omlet jajeczny.
Czas czytania: < 1 min

Jeśli stawiasz na białkowo-tłuszczowe śniadanie to omlet jajeczny sprawdzi się świetnie. Jajka są dobrym źródłem białka oraz tłuszczy a na dodatek są niesamowicie sycące. Zobacz jak przygotować zdrowe i smaczne śniadanie. Wypróbuj nasz przepis na omlet jajeczny.


Składniki:

  • 3 jaja kurze
  • 5g oliwy z oliweksól
  • pieprz
  • garść pomidorków koktajlowych
  • kiełki rzodkiewki

Sposób przygotowania:
Rozbij jajka i dokładnie roztrzep je widelcem lub mikserem do połączenia żółtka z białkiem. Dodaj ulubione przyprawy. Pomidorki koktajlowe umyj i pokrój na pół. Dodaj je do masy jajecznej. Patelnie dobrze rozgrzej i smaż omlet na oliwie z oliwek z każdej strony przez kilka minut aż jajko się zetnie. Podaj z kiełkami lub innymi dodatkami.

Sprawdź ofertę najlepszych gum treningowych

Polecamy również:

Udostępnij:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Powiązane posty

Trening podczas miesiączki

Czas czytania: 2 min Tytułowy wątek rozważany jest bardzo często – zwłaszcza przez kobiety, które są na początku swojej przygody z treningami. Czy można trenować podczas miesiączki? Nie ma