Owsianka jogurtowa z siemieniem lnianym i figą

IMG_2127
Czas czytania: < 1 min

Owsiankę na mleku chyba już wszyscy znają. Wersja z jogurtem jest zdecydowanie bardziej kremowa! Jeśli lubisz gęstsze owsianki to ta zdecydowanie przypadnie Ci do gustu. Dodatek skyru powoduje, że owsianka staje się dobrym źródłem pełnowartościowego białka w przeciwieństwie do tradycyjnej wersji na mleku.

Składniki:

  • 60g płatków owsianych
  • łyżeczka siemienia lnianego (może być zmielone)
  • 150g skyru
  • słodzik
  • cynamon
  • świeża figa
  • wrzątek

Sposób wykonania:

1.Płatki owsiane zalej w misce wrzątkiem do całkowitego pokrycia płatek. Odstaw na kilka minut na bok pod przykryciem.

2.Do płatków owsianych dodaj Skyra, słodzika, cynamon i siemię lniane. Dokładnie wymieszaj owsiankę do uzyskania kremowej konsystencji. Możesz dolać trochę wody jeśli płatki owsiane wchłonęły całość i wyszło zbyt gęste.

3.Na owsiankę nałóż pokrojoną figę bądź inny owoc.

Spróbuj również:

Social Media

Najpopularniejsze

Zapisz się do newslettera

Udostępnij:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Powiązane posty

Rodzaje jogi

Czas czytania: 4 min Joga to piękna filozofia i piękny sport. Nie zawsze musisz być zwolennikiem tej filozofii, by uprawiać jogę jako zdrowy i uniwersalny sport. A jednak zanim

Placuszki dyniowe

Czas czytania: < 1 min Sezon na dynię ruszył już w pełni! Dynia jest bardzo uniwersalnym warzywem i smakuje również świetnie na słodko! Polecamy przygotować dynię w wolny dzień i

Fit carbonara z szynką i pieczarkami

Czas czytania: < 1 min Tradycyjna wersja obfituje w śmietanę z dodatkiem boczku. Ale na co dzień nie musisz rezygnować z takich rarytasów jak carbonara. Wypróbuj jej zdrowszą wersję z