Pancakes twarogowe o smaku waniliowym (10szt)

pancakes twarogowe
Czas czytania: < 1 min

Kto nie lubi placków niech pierwszy rzuci kamieniem. Często na samo usłyszenie słowa pancakes leci nam ślinka. Jak zrobić pancakes twarogowe?
Zapraszamy do zapoznania się z przepisem Kamili.

Składniki:

  • 250g chudego twarogu
  • 2 jajka
  • 2 łyżki mąki
  • łyżeczka proszku do pieczenia
  • kilka kropel aromatu waniliowego
  • słodzidło (np. 3 łyżeczki erytrytolu)
  • 150g truskawek

Sposób przygotowania:

  • Twaróg zmiksować z jajkami, słodzikiem, aromatem waniliowym.
  • Następnie dodać mąkę, proszek do Pieczenia i wymieszać.
  • Palcuszki smażyć na rozgrzanej patelni teflonowej z 2 stron na małym ogniu.
  • Podawać z truskawkami, smacznego! 

Makro na 1 porcje (5placuszków)

E: 250 kcal/ B:32g/ T:5g/ W: 20g

Kamila – dietetyk kliniczny. Pomaga wypracować trwałe i zdrowe nawyki żywieniowe oraz osiągnąć wymarzony cel sylwetkowy na lata, a nie na lato. Uczy elastycznego podejścia do jedzenia. Prowadzi krok po kroku przez cały proces redukcji masy ciała. Lubi gotować, ale obiecuje, że jej podopieczne nie będą długo stały przy garach.
Instagram: _najedzona

Polecamy również:

Udostępnij:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Powiązane posty

Cukrowe fakty i mity w pigułce

Czas czytania: 2 min Przez lata wokół cukru powstało wiele mitów. Niektóre wzięły się z plotek, inne z badań, których wyniki już dawno są nieaktualne, a jeszcze inne powstały

Jak po prostu zacząć ćwiczyć?

Czas czytania: 3 min Temat „jak zacząć ćwiczyć” to jeden z najpopularniejszych tematów na wielu blogach sportowych. Zachodzą w głowę nie tylko klienci, ale też specjaliści – jak zmotywować,

Jak zmieniać nawyki krok po kroku?

Czas czytania: 2 min Znamy wszyscy ten schemat: nic się nie dzieje, jemy źle, nie trenujemy, a potem nagle pojawia się jakiś bodziec, motywacja… I chcemy zmieniać wszystko, jeść