Puszysta fit pizza z patelni

fit pizza z patelni
Obiad, a może jednak kolacja? Dla miłośników placka mamy również propozycję w postaci fit pizzy. Oczywiście dodatki możemy kreować według własnego uznania, ale my tutaj przedstawimy wersję klasyczną z pieczarkami i szyneczką.
Czas czytania: 2 min

Obiad, a może jednak kolacja? Dla miłośników placka mamy również propozycję w postaci fit pizzy. Oczywiście dodatki możemy kreować według własnego uznania, ale my tutaj przedstawimy wersję klasyczną z pieczarkami i szyneczką.

Składniki:

Ciasto:

• Mąka kukurydziana – 40g

• Jajko – 1 szt

• Woda – 4 łyżki

• Proszek do pieczenia – 1/2 łyżeczki

• Oregano, pieprz, sól do smaku

• Oliwa z oliwek – 5g 

Dodatki:

• Ser żółty – 40 g

• Szynka z piersi kurczaka – 50g

• Pieczarki – 3 szt (ok.60g)

• Papryka – 50g

• Kukurydza w puszce – 30g

Wykonanie:

Wszystkie składniki na ciasto (oprócz oliwy) wymieszaj ze sobą na jednolitą masę. Jeżeli będzie zbyt gęsta, dodaj więcej wody. Masę wylej na rozgrzaną, natłuszczoną lekko oliwą patelnie i smaż pod przykryciem z obydwu stron. Obok dodaj pieczarki i paprykę.

Kiedy przewrócisz placek na drugą stronę, dodaj na niego ser, szynkę, kukurydzę, pieczarki i paprykę i smaż na małym ogniu, nadal pod przykryciem do momentu rozpuszczenia się sera.

Wartości odżywcze:

497 kcal

Białko: 35g Tłuszcze: 22,2g Węglowodany: 31,2g

Spróbuj innych pysznych przepisów. Na przykład…

Przepis na sernik z patelni

Udostępnij:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Powiązane posty

Głowa to podstawa!

Czas czytania: 3 min Kiedy trenujemy, czynnie uprawiamy sport i po prostu dbamy o swój wygląd i muskulaturę, często martwimy się o przysłowiowe spadki mięśniowe, kontuzje, czy ewentualnie serce.

Full body workout – trening dla każdego?

Czas czytania: 2 min Najbardziej znany trening w świecie siłowni – full body workout, czyli trening całego ciała. Jak uważacie, jaki procent społeczeństwa wykonuje ten właśnie trening? Ma swoich