Ruch na wiosnę – jak się obudzić po zimie

Senioren beim Wandern / Laufen
Czas czytania: 2 min

Znasz to? Przed listopadem miałeś jeszcze chęci, żeby biegać, iść na siłownię, trenować. Potem wszystko pozamykali i zrobiło się tak zimno, w domu było przyjemnie i ciepło, można było posiedzieć z herbatką… Dlatego tak, znasz ten temat! Dlatego przeczytaj artykuł.

Po zimie wróć do ruchu. Koniecznie. To jest jedyny i najpewniejszy sposób, by walczyć z wiosennym przesileniem. Postaraj się nie dać się zmęczeniu i sprawdź swoje potrzeby.

Najważniejsze to słuchać swojego organizmu. Jedni wolą trenować rano, inni wieczorem, ale ważne, żeby się ruszać. Wybierz cokolwiek – trening intensywny, stretching. Nie szukaj wymówek – te same się znajdą. Szukaj powodów, by ćwiczyć, bo ruch to zdrowie.

Druga kwestia to konsekwencja. Ruszaj się nie tylko raz w tygodniu – to potrafi każdy. Staraj się znaleźć dla siebie więcej czasu. I wiemy, to slogan. A slogany nie mają sensu. Ale pomyśl – jeśli będziesz czekać, aż znajdziesz godzinę czasu w tygodniu, żeby zrobić porządny trening, możesz tak czekać w nieskończoność. A przecież jeśli poświęcisz 15 minut czasu na trening w ciągu dnia… To w ciągu tygodnia będzie więcej niż godzina, której Ci szkoda! Zobacz, ile czasu dziennie spędzasz na social mediach i wyłącz powiadomienia z Facebooka… Zyskasz co najmniej 5 minut na plank albo na świadomy oddech. Taką mądrą radę przeczytaliśmy ostatnio na Instagramie jednej z naszych nowych ekspertek, którą poznacie już niebawem. Ciekawi? To śledźcie Megaforma.pl, a już w przyszłym tygodniu się przekonacie, kto to. I nie zapominajcie – trzeba trenować, by nie zwariować.

Polecamy także:

Gdzie byliśmy, gdzie jesteśmy – I rocznica lockdown i dalsze perspektywy – MEGAFORMA

Udostępnij:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Powiązane posty

Podaruj sobie trochę optymizmu!

Czas czytania: 4 min Serotonina jest jednym z najważniejszych neuroprzekaźników w mózgu odpowiedzialnym za np. kontrolę nastroju i samopoczucia, humor, czy procesy zasypiania, a także ma wpływ na potrzeby

Powroty – UNSTOPPABLE

Czas czytania: 2 min Czy są wśród nas fani zajęć grupowych fitness? Wiemy, że tak. A jeśli tak, to na pewno z radością przyjmiecie fakt, że już 2.10.2021 odbędzie

Prozdrowotne właściwości miodu

Czas czytania: 2 min Któż z nas nie lubi miodu? Jego słodki smak i zapach budzi w nas skojarzenia z dzieciństwa. Ma dobroczynne właściwości dla naszego organizmu, dlatego warto