Sałatka hawajska z szynką, ryżem, ananasem i papryką.

Sałatka hawajska
Czas czytania: < 1 min

Pizza hawajska nie cieszy się zbyt dużą popularnością, ale może ta sałatka zachwyci Wasze kubki smakowe? Dodamy, że taka sałatka nadaje się świetnie jako posiłek przed lub potreningowy. Szynkę możecie zamienić na fileta z kurczaka bądź indyka. To danie jest dziecinnie proste i szybkie!
Sprawdź nasz przepis na sałatkę hawajską.

Składniki:

  • 50g ryżu jaśminowy lub basmati
  • 1/4 świeżego ananasa
  • 50g szynki z indyka
  • pół papryki czerwonej
  • mix sałat
  • opcjonalnie: jogurt naturalny jako dressing

Sposób przygotowania:

1.Ryż ugotuj zgodnie z instrukcją na opakowaniu.

2.Ananasa obierz, wykrój skórkę i pokrój miąższ w kostkę. Paprykę umyj i pokrój w paski.

3.Szynkę możesz pokroić w kostkę lub paseczki.

4.Ugotowany ryż podaj z ananasem, papryką, szynką i mixem sałat.

Dopraw solą, pieprzem i polej jogurtem naturalnym.

Polecamy również:

Udostępnij:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Powiązane posty

Cukrowe fakty i mity w pigułce

Czas czytania: 2 min Przez lata wokół cukru powstało wiele mitów. Niektóre wzięły się z plotek, inne z badań, których wyniki już dawno są nieaktualne, a jeszcze inne powstały

Jak po prostu zacząć ćwiczyć?

Czas czytania: 3 min Temat „jak zacząć ćwiczyć” to jeden z najpopularniejszych tematów na wielu blogach sportowych. Zachodzą w głowę nie tylko klienci, ale też specjaliści – jak zmotywować,

Jak zmieniać nawyki krok po kroku?

Czas czytania: 2 min Znamy wszyscy ten schemat: nic się nie dzieje, jemy źle, nie trenujemy, a potem nagle pojawia się jakiś bodziec, motywacja… I chcemy zmieniać wszystko, jeść