Sałatka nicejska z jajkiem i tuńczykiem

IMG_1926
Czas czytania: < 1 min

Ta sałatka jest stworzona dla fanów diety low carb. Jeśli starasz się ograniczać węglowodany w swojej diecie lub szukasz lekkiego posiłku na szybką kolację – ta sałatka będzie się świetnie nadawać. Dodatkowo jest bogata w pełnowartościowe białko oraz zdrowe tłuszcze!

Składniki:

  • 60g tuńczyka (w wodzie)
  • 1 jajo kurze
  • 1 pomidor
  • 1/4 czerwonej cebuli
  • ogórek zielony
  • garść rukoli
  • mix sałat

Składniki na sos winegret:

  • łyżka oliwy z oliwek
  • łyżka soku z cytryny
  • łyżka octu jabłkowego
  • sól, pieprz

Sposób przygotowania:

  1. Warzywa dokładnie umyj, pomidora pokrój w kostkę, cebulę w paski a ogórek zielony w plastry.
  2. Jajo ugotuj na twardo a tuńczyka odcedź z wody. Jajko pokrój na ćwiartki.
  3. Składniki na sos wymieszaj w pojemniczku.
  4. W misce ułóż warzywa, jajko, tuńczyk. Posyp rukolą i polej sosem winegret.

Udostępnij:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Powiązane posty

Podaruj sobie trochę optymizmu!

Czas czytania: 4 min Serotonina jest jednym z najważniejszych neuroprzekaźników w mózgu odpowiedzialnym za np. kontrolę nastroju i samopoczucia, humor, czy procesy zasypiania, a także ma wpływ na potrzeby

Powroty – UNSTOPPABLE

Czas czytania: 2 min Czy są wśród nas fani zajęć grupowych fitness? Wiemy, że tak. A jeśli tak, to na pewno z radością przyjmiecie fakt, że już 2.10.2021 odbędzie

Prozdrowotne właściwości miodu

Czas czytania: 2 min Któż z nas nie lubi miodu? Jego słodki smak i zapach budzi w nas skojarzenia z dzieciństwa. Ma dobroczynne właściwości dla naszego organizmu, dlatego warto