Sałatka z camembertem, pomidorkami, granatem i roszponką

IMG_2132
Czas czytania: < 1 min

Sałatki z to świetne posiłki niskowęglowodanowe. Są bogate w zdrowe tłuszcze i solidną porcję warzyw. Jeśli szukasz przepisu na szybki posiłek z małą ilością węglowodanów, ta sałatka będzie świetną opcją.

Składniki:

  • 1/4 czerwonej cebuli
  • garść roszponki
  • 60g camembertu
  • garść mixu sałat
  • 30g pomidorków koktajlowych
  • dwie łyżki granatu

Sos do sałatki:

  • łyżka oliwy z oliwek
  • łyżka miodu
  • łyżka octu jabłkowego
  • sól, pieprz

Sposób wykonania:

1.Czerwoną cebulę pokrój w paski, a pomidorki koktajlowe w połówki.

2.Ser camembert również pokrój w paski bądź kostkę.

3.Na talerzu ułóż mix sałat, roszponkę, cebulę, pomidorki, camembert i posyp granatem.

4.Składniki do sałatki wymieszaj dokładnie do połączenia składników. Polej gotową sałatkę dressingiem.

Spróbuj również:

Udostępnij:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Powiązane posty

Trening podczas miesiączki

Czas czytania: 2 min Tytułowy wątek rozważany jest bardzo często – zwłaszcza przez kobiety, które są na początku swojej przygody z treningami. Czy można trenować podczas miesiączki? Nie ma