Serek na słodko z prażonym jabłkiem i płatkami migdałów

serek z prażonym jabłkiem
Serek na słodko to szybka i wysokobiałkowa przekąska. Z dodatkiem pieczywa możemy stworzyć z tego przepisu szybkie i pełnowartościowe śniadanie w 5 minut.
Czas czytania: < 1 min

Serek na słodko to szybka i wysokobiałkowa przekąska. Z dodatkiem pieczywa możemy stworzyć z tego przepisu szybkie i pełnowartościowe śniadanie w 5 minut.

Składniki:

  • 160g jabłka
  • Cynamon
  • Słodziło
  • 100g twarogu chudego
  • 50g jogurtu naturalnego
  • 10g migdały w płatkach
  • Łyżeczka suszonych jagodów goji

1.Jabłko pokrój w kostkę i dopraw cynamonem. W rondelku lub małej patelni praż jabłko z dodatkiem ok 50ml wody na małym ogniu pod przykryciem.

2.Kiedy jabłko zmięknie odstaw je z ognia.

3.Twaróg zblenduj z jogurtem i słodzikiem. Podaj z prażonym jabłkiem, migdałami i jagodami goji.

Polecamy również:

Udostępnij:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Powiązane posty

A gdyby tak trochę pokory…

Czas czytania: 3 min Zdawać by się mogło, że nie jest niczym dziwnym, iż człowiek ze swej natury lubi być chwalony, doceniany i podziwiany. Bez względu na branżę, w

Udręka to niesłychana, kiedy bolą nas kolana…

Czas czytania: 4 min Ileż to razy w przypadku sportowców, osób aktywnych, czy nawet niespecjalnie usportowionych ludzi można usłyszeć: bolą mnie kolana. Staw kolanowy w ludzkim organizmie jest niewątpliwie

Głowa to podstawa!

Czas czytania: 3 min Kiedy trenujemy, czynnie uprawiamy sport i po prostu dbamy o swój wygląd i muskulaturę, często martwimy się o przysłowiowe spadki mięśniowe, kontuzje, czy ewentualnie serce.