Szybka orzechowa owsianka z nasionami chia

Szybka owsianka orzechowa przepis
Owsiankę można jeść na milion różnych sposobów z najróżniejszymi dodatkami. Ma rzeszę fanów ze względu na czas przygotowywania bo to jedna z najszybszych propozycji śniadaniowych. Możemy więc stwierdzić, że to MEGA-szybki posiłek, który często służy również jako deser lub posiłek po treningowy.
Czas czytania: < 1 min

Owsiankę można jeść na milion różnych sposobów z najróżniejszymi dodatkami. Ma rzeszę fanów ze względu na czas przygotowywania bo to jedna z najszybszych propozycji śniadaniowych. Możemy więc stwierdzić, że to MEGA-szybki posiłek, który często służy również jako deser lub posiłek po treningowy.

Składniki:

• Płatki owsiane – 50g

• Nasiona chia – 10g

• Odżywka białkowa (najlepiej orzechowa) – 20g

• Orzechy arachidowe – 15g

• Banan – 60g

Wykonanie:

Wsyp do garnka płatki owsiane i nasiona chia, zalej wodą nieco ponad poziom i ugotuj. Kiedy płatki pochłoną już wodę, dodaj odżywkę białkową i odrobinę wody by łatwiej było wymieszać całość.

Owsiankę przełóż do miseczki, dodaj orzechy i pokrojonego banana.

Wartości odżywcze:

464 kcal

Białko: 28,4 Tłuszcz: 15,1g Węglowodany: 57g

Spróbuj innych pysznych przepisów. Na przykład…

Hamburger drobiowy

Udostępnij:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Powiązane posty

Głowa to podstawa!

Czas czytania: 3 min Kiedy trenujemy, czynnie uprawiamy sport i po prostu dbamy o swój wygląd i muskulaturę, często martwimy się o przysłowiowe spadki mięśniowe, kontuzje, czy ewentualnie serce.

Full body workout – trening dla każdego?

Czas czytania: 2 min Najbardziej znany trening w świecie siłowni – full body workout, czyli trening całego ciała. Jak uważacie, jaki procent społeczeństwa wykonuje ten właśnie trening? Ma swoich