Twarożek śniadaniowy na słodko z borówką i orzechami nerkowca

IMG_1070
Czas czytania: < 1 min

Twarożek to świetne źródło białka i wapnia. Z dodatkiem orzechów i owoców jest on idealnym śniadaniem lub przekąską. Jest to również przepis nadający się dla osób które są na diecie ketogenicznej lub niskowęglowodanowej. Znajdziemy tu pełnowartościowe białko oraz zdrowe tłuszcze a dzięki borówkom danie ma mało węglowodanów.

Składniki:

  • 120g twarogu chudego lub półtłustego
  • 50g jogurtu naturalnego
  • słodzik w płynie lub łyżka ksylitolu
  • 20g orzechów nerkowca
  • 100g borówek

1.Twaróg dokładnie wymieszaj z jogurtem naturalnym i słodzikiem.

2.Na twarożek nałóż orzechy oraz owoce. Możesz kombinować tu dowolnie z innymi orzechami, nasionami i owocami.

Przepis na posiłek niskowęglowodanowy:

Social Media

Najpopularniejsze

Zapisz się do newslettera

Udostępnij:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Powiązane posty

Rodzaje jogi

Czas czytania: 4 min Joga to piękna filozofia i piękny sport. Nie zawsze musisz być zwolennikiem tej filozofii, by uprawiać jogę jako zdrowy i uniwersalny sport. A jednak zanim

Placuszki dyniowe

Czas czytania: < 1 min Sezon na dynię ruszył już w pełni! Dynia jest bardzo uniwersalnym warzywem i smakuje również świetnie na słodko! Polecamy przygotować dynię w wolny dzień i

Fit carbonara z szynką i pieczarkami

Czas czytania: < 1 min Tradycyjna wersja obfituje w śmietanę z dodatkiem boczku. Ale na co dzień nie musisz rezygnować z takich rarytasów jak carbonara. Wypróbuj jej zdrowszą wersję z